Rubrik


Fick blandade svar på bildkvalitéfrågan, kanske har det med olika datorskärmar att göra ? Äh jag vet inte ... :) Får se hur jag gör med det där, själv tycker jag att det ser ut att bli lite bättre men beror kanske på vad för sorts bild det är ? :)

Försökte mobilblogga igår via den uppdaterade versionen av Blogg.se appen (där de tagit med alla mina små klagomål haha xD Man kan nu se statistiken och välja kategori och ändra storlek på bilder), men det gick inget bra alls, gick inte att publicera :(

Min mobil pajjade imorse, den bara står och "snurrar" ... Helknäpp ! Har haft problem med den förut, att mittenknappen ibland inte funkat (typ den viktigaste knappen på hela telefonen???) och att ljudet inte funkat när jag pratar i telefon och så ...

Åkte till Rico nu på förmiddagen, mockade och fixade mat och gick sen ut en stund i hagen med honom (han står ju fortfarande ensam tyvärr :/). Hemskt att en av de mest sociala hästen i stallet får stå själv :( Han fick stå naken i den härliga solen, stod och kliade på honom och så körde vi liite följa-john hehe :P Han frustade nöjt när jag kliade honom på länden hehe :)

För övrigt var det världens finaste väder idag, 8 plusgrader i skuggan (och på en mätare, placerad mitt i solen, stod det 23 grader !) Det blåste varmt och skönt och fåglarna kvittrade :D :D :D VÅRKÄNSLA !

Vet inte vart jag vill komma med det här inlägget, men vill bara avsluta med att säga att vi har varken hemtelefon eller internet hemma för modemet har pajjat också ^^ ... Gjorde min dag ? NEJ.


Kommentarer
Postat av: Evelinn

hahaaha, vacker bild (:

2012-02-29 @ 23:03:05
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0