Vad ska man med väckarklocka till när man har en katt och hund ?

Vaknade med ont i halsen, av att katten kraffsade på heltäckningsmattan under trappen, som han länge har använt som en extratoalett när han inte har lust att gå på lådan -.- Egentligen går han nästan aldrig på lådan, han bara måste det ibland på vintern när det är för kallt för att gå ut. Eller så sätter han sig någon annanstans :o

Och så kommer min lilla äckelhund Önska nerspringandes för trappen och äter upp hälften, sen kommer hon in till mig jättestolt och vill slicka mig i ansiktet !

Tog tempen och hade feber, förstås. Jag har hållt på i flera veckor nu och är sjuk var och varannan dag.

Så jag är hemma idag från skolan, hoppas kunna bli någolunda frisk till imorgon för då tänkte jag rida, och så är det ju ett sista öppet hus jag ska på innan jag ska välja gymnasium.


Tur (för henne) att hon är så söt ...


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, har också ont i halsen och feber! Sjukt jobbigt! Krya på dig :)

2012-02-10 @ 12:24:12
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0