Vänder

Är hemma och vänder bara, har varit på Balingsta och har en del att berätta ... Ska vidare till ett gymnasium snart, på öppet hus, och sen ska jag hem och sen till stallet igen. Eventuellt åker jag till stallet direkt från gymnasiet, är inte helt hundra på hur jag ska göra ännu. I stallet ska det mockas och fixas och jag kommer ta in honom det sista jag gör innan jag åker hem. Efter det blir det kanske lite lugn och ro ...

Vill bara informera er om att jag har varit och hopptränat halvsjuk i ett svinkallt ridhus (det avr 20 minus i morse ... :/) och jag har inte feber, än. Niclas var jätteduktig och hjälpte oss med flera saker, Rico var också jätteduktig och han stannade bara en gång på ett litet hinder och så blev det några småstopp när vi travhoppade (Rico fattar inte att han kan hoppa i trav?). Invigde mitt nya schabrak (som kom på posten igår), dock inte huvan som hörde till utan bara schabraket idag :)

Sitter och hostar och hostar och hostar och bör äta något (lunch?) innan vi åker vidare. Det är väldigt störande att hosta samtidigt som man skriver för man måste ta en paus från skrivandet varje gång man hostar ... Så den här informationen får räcka för nu. Återkommer senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0