Veckan som kommer

Rid-/stallplanering:
Måndag: Jag/Mamma rider
Tisdag: Mamma/Jag rider
Onsdag: Mamma rider
Torsdag: Jag rider
Fredag: Mamma rider
Lördag: Jag rider eventuellt
Söndag: Jag rider - Pay & Jump Botkyrka !

Har inte bestämt ännu om jag ska rida på måndag eller tisdag, men någon av dem dagarna + torsdag + eventuellt lördag och sen är det pay & jump på söndag så då tänkte jag rida hehe ;) 

På lördag är det Usekmöte, har lagt upp det på Hemsidan, Enlidens fb och även skrivit upp på tavlan i stallet. Så hoppas våra kära ungdomar skärper sig och kommer på mötet den här gången, vi har ju en del att planera nu inför våren ... ^^ (Jag har tagit på mig att baka något jättegott också, till mötet !)

Vardagsplanering:
Måndag: Stallet, Förbereda gymnasieval, plugga NO, Öva in/Läsa igenom Spanska manus till redovisning,
Tisdag: ev Stallet, Förbereda gymnasieval (ev välja), plugga lite NO, ev göra SO-hemuppgift,
Onsdag: Senast idag välja gymnasium, Göra SO-hemuppgift
Torsdag: Stallet, Göra SO-hemuppgift (bör vara klar)
Fredag: Stallet, Lämna in SO-hemuppgift,
Lördag: Stallet, Baka till usekmötet, packa grejer till pay & jump
Söndag: Stallet, pay & jump på em,

Det värsta är att jag är ganska säker på att jag GLÖMT något i min lilla planering, men oavsett vad kommer det bli total korvstoppning i början av veckan, och lite lugnare i slutet av veckan. Jag menar, hur smart är det av No-läraren att sätta provet på onsdagen, när man är mitt uppe i och välja gymnasium samtidigt som man ska plugga till diverse prov och inlämningar, redovsningar mm. Och vi får alltid lite extra småläxor varje vecka, bara för ATT.

Förlåt, blev lite depp/stress inlägg nu, är så hemskt mycket nu med allt som har med skola att göra. Skulle inte förvåna mig om jag lyckades bli sjuk mitt i veckan igen, och missa massa viktiga lektioner ... -.- buhu ...

Skriver detta mycket för min egen skull, för att jag ska ha koll och så ...

Får bli lite intressantare inlägg någon annan gång, nu är det mycket jobbigt bara hela tiden.


Saknar min sötispålle nuuu :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0