250112

Idag har varit en lång dag. Gick upp halv 6 för att ta bussen hemifrån strax efter 7. Skolan började 8 och slutade ungefär 15. Väntade i skolan på att få komma in i musiksalen strax innan 16 för att få hjälp med min grupps musikuppgift. Var klar ca 17 och tog då bussen en bit hemåt så mamma hämtade upp mig på vägen till stallet. I stallet ryktade jag Rico lite, mockade och fixade mat medan mamma red. Åkte hem ca 20 och ut med hundarna direkt när jag kom hem.

NU sitter jag vid datorn första gången idag. Känns skönt att få komma hem nångång faktiskt !

Imorgon blir det läxförhör i Kemi, Praktiska prov i Hemkunskapen, allmänt lång skoldag och sedan till stallet på kvällen och rida och kvällsfodra. Dessutom har jag ingen kemibok så har inte kunnat plugga till förhöret, får se hur det går haha :( 

Någon av alla torsdagar som kommer, ska en massör komma till oss och massera Rico och Zebb !

Dessutom kanske jag har goda nyheter angående en viss sorts utrustning, men ska inte säga något förrän allt är klart :D Lycka här bakom skärmen hihi :)


SkruttiPluttisRico <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0