Glappskor & Gymnasieval

Vi upptäckte att alla Ricos skor glappade igår kväll, så mamma ringde Hovis Hasse och han kunde komma redan idag, så nu har Rico fått nya skor som sitter på ordentligt :D 

Har även anmält mig till 80cm också på Pay & Jump, kommer stryka mig om det är för lång väntetid emellan bara, men annars hoppar jag 70 & 80 ! :) Therese kommer följa med, precis som i Botkyrka ! 

Annars har inte mycket hänt i hästväg, hade två stallfria dagar i rad för att ta itu med en hög läxor och kika på gymnasie osv osv ... Var ett öppet hus idag som jag eventuellt skulle gå på men det blir nog inte så trots allt ... :/ Det började 18 ... Men flera stycken i klassen har sagt att skolan har dåligt rykte och är jättedålig osv osv -.- Ogillar att lyssna på rykten men om det är något jag sållar bort är det väl skolor som flertalet har hört är dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0