Jag är frisk !

Igår anmälde vi oss som sagt till hoppkursen nu till helgen, men så insåg jag att det eventuellt kommer krocka med ett öppet hus ... -.- Varför måste gymnasievalet (alltid?) förstöra allting !? :( Vi har dock inte avanmält oss så det blir hoppkurs oavsett vad, förhoppningsvis håller den inte på ända till öppet hus slutar så jag hinner med båda.

Man borde få en vecka ledigt från för att gå på öppet hus och rensa bland alla broshyrer som man fått på mässan och med posten. Som om det inte är TILLRÄCKLIGT med allt jobb i den skolan man går i nu ?



Dessutom tror jag att jag är tillräckligt frisk för att gå till skolan idag ! Det är typ bara 3 lektioner idag, varav en är idrott som jag nog ändå inte skulle kunna vara med på ;) Så å ena sidan så skulle jag inte missa så mycket om jag var hemma idag, å andra sidan är det så lite lektioner att det vore en mjukstart för mig som varit sjuk ett tag nu :) Bara gå dit, kolla på på idrotten, måla på bilden, äta lunch och sen svenska :) Nåt sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0