Köp och Sälj


Har planerat lite nu vad jag ska köpa och sälja i hästväg nu framöver.

• Först och främst ska jag betala paketet som är påväg hit, det gör mig dock lite fattigare ...
• Jag ska snart sälja lite av mina egna gamla hästprylar begagnat, bland annat:
- Äppelgrönt/limegrönt strass-/blingpannband i stl PONNY 
- Min gamla säkerhetsväst (vet inte stl just nu men jag tror det är Child Large eller så)
- Min Jacson Kavaj stl 170, som vi upptäckte var för stor och vi köpte en ny då som sitter bättre ...
• Sen ska jag ta och beställa pannband från Charlies, blir troligtvis ett grönt och ett turkost/ljusblått :)

Och så en massa random saker såsom rea-träns, ngt bett, nya benskydd, någon ny borste eller så - sånt man behöver ^^ :)

Det är ju bara 20 dagar kvar nu till barnbidraget kommer men efter det får det bli lite oplanerade saker också som man köper lite då och då, helt spontant :D Ska också sätta igång och spara lite tror jag :P ...

Blev löjligt sugen på att sätta ihop massa outfits nu ... synd bara att jag är så himla dålig på det ! ;) Egentligen har jag varken tid eller tålamod att sitta och leta bilder på utrustning som matchar varandra, men vill ju ändå såklart :P

Något ni planerat att köpa eller sälja ? Hästsaker menar jag främst då ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0