Min bibel

Gick nyss upp och frågade mamma vad hon gjort av Stallboken (vi har den nämligen hemma, inte i stallet :P). Mamma red ju igår så hon fick skriva lite efterråt haha :)

"Madde, det där har väl inte blivit din bibel ???"

jag fattade ingenting xD

"... som du måste ha med dig överallt"

xD Jo !

Jag erkänner, jag har blivit beroende av boken ! Tycker det är löjligt kul att skriva i den och jag längtar tills Pay & Jumpen i morgon så jag kan skriva i Träning & Tävlingsplaneringen ;) !


Usch så fult jag skrev där ^^ Skulle bara visa vart jag skriver kort om dagens ridpass :P Så man har koll på vad han gjort i veckan, så vi inte rider på volten 6 dagar i veckan med samma bett tex ^^

Man kan tydligen skriva in temperatur och väder ... vet inte om jag kommer göra det men kan ju vara intressant ändå att veta hur vädret påverkar hästen osv osv ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0