Så fina skydd !

Dessa benskydden är bara FÖR fina ! Matchar Lamicell Mirage schabraken, finns i andra färger än denna (som heter choco-pistage), tex med rosa istället för grön ... :P

Tror de skulle bli super, tycker det är en sån fin detalj med det gröna och det skulle göra outfiten så mycket finare än om det hade varit vanliga helbruna skydd tex :P



Dock finns de bara i en stl, nämligen stl FULL, och jag vet inte om de kommer passa :/ Men tänkte mejla och fråga hur de är i storlekarna, Rico har ju till och med skydd i ponnystorlek i vissa fall :o Men om det bara finns en storlek hoppas jag att de inte är superstora, kanske en lite större cobliknande modell ? Hmm... De är nämligen rea på också vilket gjorde mig ännu mer sugen ^^

Finns bland annat HÄR.

Vad tycker ni om skydden ? Alla är ju inte störtförtjusta i brunt och grönt som jag, men de finns ju i flera färger så går ju att matcha på flera sätt :)


Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Sv. Han är 168 så han är ganska stor :)



Fin blogg :D

2012-01-29 @ 16:55:23
URL: http://isabellabergh.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv; Ja det är ju det.

Brukar slarva och så kände jag, nä idag ska jag ju ut och promenera så jag tar en riktigt härlig frukost innan de ;)

Smothie är sååå gott ;)

2012-01-29 @ 17:25:17
URL: http://iinas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Japp de är skit kul! Aa tog fotot själv! :D

2012-01-29 @ 17:28:04
URL: http://ponnyrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0