Skolstartschocken

Skolan är igång igen och därför förlorar jag några bloggtimmar per dag ... ligger lite lågt med bloggningen just nu, men efter skolstartschocken kommer jag tillbaka och kör på som vanligt igen :D !

Igår åkte jag med Mikki till Lövsta (bredvid Enliden), vi åkte direkt efter skolan. Sen gick jag vidare till Enliden och fixade lite där, hälsade lite på Rico osv osv :) Mamma red Rico.

Har precis ätit nu och ska bara byta om sen åker vi vidare till stallet ! Ska rida lektion, vet inte riktigt vad det är för någon lektion men kommer med info om det ikväll då ! :P

Kommer väl fylla ut många inlägg med bilder, då jag varken har tid eller inspiration nog att skriva några läsvärda inlägg haha :) Vet inte vad ni tycker om vardagsinlägg och så, men några sådana kommer det nog bli ... försöker ta det ohästiga kortfattat haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0