Smoothie

Var hemma från skolan igår för jag hade jätteont i halsen och kände mig allmänt hängig ... hade dock ingen feber förrän på eftermiddagen/kvällen (där märkte ni kanske att jag slutade uppdatera?).

Imorse när jag vaknade kände jag mig suepr igen ! hade bara liiite ont i halsen, men jag brukar också må som bäst på morgonen så jag vet inte om jag ska till stallet idag och rida, annars kommer nog mamma rida eller tömköra eventuellt.

Började dagen med en awesome smoothie som jag hittade på havregrynspaketet när jag motvilligt var påväg att göra havregrynsgröt (jag ville ha gröt till frukost men jag tycker inte om just havregrynsgröt ^^), ändrade lite i receptet som stod där för vi hade inte allt hemma, och gissa om det blev gott !? :D


Superbra start på dagen !

1dl Havregryn
1dl Mellanfil
2dl A-fil (Hallonsmak)
Frysta Hallon
1 Äpple
1 Banan
1 Matsked Vaniljsocker

Tror det var vad jag hade i ^^ Det var gott och nyttigt :)




Kommentarer
Postat av: Stella

Sv: Tack så jätte mycket! Detsamma :)

2012-01-28 @ 13:00:21
URL: http://allroundryttare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0