Tips till alla

Tittade ju in på hööks innan nyår (kan man säga förra året? - haha) och där sålde dom STALLBOKEN. Mamma frågade om jag ville ha den, och egentligen visste jag inte vad den innehöll eller så - men jag typ "ja, vi köper den :D" 

STALLBOKEN Classic 2012 SYD

Sen när jag kom hem och började bläddra i den så insåg jag att det var en riktigt bra bok !

-

Det är
almanacka (från december 2011 till januari (20:e) 2013)
sverigekarta
MAAAASSAAA annonser med mera
(de går att riva bort men en del är bra att ha kvar :D)
Checklista - när hästen är sjuk/för att kolla om hästen är sjuk
Namn-Adress-telefonnummer-lista
Stalljournal
(plats för 6 stycken hästar om man har det)
Träning & tävlingsdagbok :)
Träning & Tävlingsplanering
 -Prestationsmål vid träning
 -Prestationsmål vid tävling 
Årsöversikt 2012
Årsöversikt ända fram till Juni 2014
Lista på föreningar och organisationer
Tävlingsterminer
Träning & Tävlingsplanering
- en text om att sätta mål, visioner, inre och yttre motivation osv osv - jättebra skrivet !
Anteckningar (3 sidor med rader, men plats för anteckningar)
Alfabetiskt företagsregister 
Branchregister 
(dvs annonser typ, fast de är kategoriserade)
Bonuskort (två sida med bonusar från olika butiker, tex 10% rabatt vid ett tillfälle osv osv, det är 16 st på varje sida, alltså ... kan inte räkna så får säga på det sättet :P) 

-

Jag har kärat ned mig totalt i tränings och tävlingsdagböckerna, att sätta mål osv osv ! Har dessutom börjat skriva kort om dagens ridpass i almanackan, på höger sida ! Såhär:

Ber om ursäkt för världens sämsta bild typ ^^ Iphones kamera ÄR INTE så himla bra, alltid :)


Den kostar 159 SEK här
Men vi köpte den billigt på Hööks (för att det var rea?) så den hamna under 100-lappen :D 89 kronor :D

I allla fall, vart jag vill komma med det här inlägget är att jag vill tipsa alla er om den här boken ! Det är spiralblock eller vad det kallas, så man kan riva bort det som är onödigt för sin egen del (jag rev bort några annonser om avel för det kommer jag ändå inte behöva och det tar bara plats och tid att leta sig igenom alla sidor med annonser ^^). Nejmen det är en riktigt bra bok - skulle nog aldrig kunna göra den bättre själv i alla fall ! Den har inte allt men nästan :)

Längtar efter att åka iväg på en träning så jag kan skriva i min underbara träning & tävlingsplanering ;D hahaha... typiskt mig :)

Är det någon annan som har den här boken ? :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0