Träningar och P&J

Om en vecka börjar Thereses söndagslektioner igen, hoppas verkligen volten är ridbar då :D Antingen en halvtjockt lager med mjuk snö - eller ingen snö alls och plusgrader så volten är helt tinad ! Vill absolut inte ha något mellanting, som en isbana för att det regnat och sen frusit på ! Det gillas inte !

Jag har anmält mig till en pay & jump den 21/1 också ! Denna gång på Södertörns Ryttarcenter :)

Kommer bli kul att se om jag känner igen mig där, jag red ju där min första tid på ridskola + gick på ridläger där en sommar ^^ Lärde mig galoppera och hoppade studs första gången osv osv, i princip det jag minns därifrån :) Och självklart alla hästarna (som dock inte finns kvar nu troligtvis, eftersom de stängt ridskoleverksamheten och börjat med avel istället) och även hur det ser ut i området såklart :)

I alla fall, har anmält mig till 70cm igen, eventuellt också 80cm om vi hinner hoppa något på träning innan och det känns bra :)

Om volten blir bra snart så kanske vi kommer kunna ha någon hoppträning där innan ! :)

Lite fail att bilden togs innan hindret, men bättre än inget :D




Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

woop woop. Vi ska iväg på samma tävling. :D ;)

2012-01-08 @ 11:52:52
URL: http://evelinnbladtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0