Tre saker om mig

-----Jag undviker A-brunnar - till och med när jag kör moppe vilket inte är särskilt bra xD - och om jag måste kliva på A-brunnen eller köra över A-brunnen så måste jag slå mig själv 3 ggr i ryggen ^^

-----Jag började måla hästar på datorn (med mus, ej ritplatta) redan ... kan inte det exakta årtalet men för flera år sedan i alla fall xD Edit: har kollat nu och de bilder jag hittar på usb minnen, datorn mm - är från 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 ! Det står att en av bilderna är "senast ändrad" slutet av 2007.

Här är ett exempel från 2010:


-----Jag fick nyligen reda på att blommorna i mitt rum är av plast, för att mamma och pappa trodde att jag inte skulle klara av att vattna dem själv (?) :P Jag har inte rört blommorna sedan jag kom hit, började precis undra varför de fortfarande var vid liv ;) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0