Fotografera ?

Åh gud jag jag saknar att fota ! Fota gör jag ju varje dag, men mobilen och systemkameran - men då är alla inställningar på Auto och det är ju inte alls lika roligt då !

Förr fotade jag alltid med egna inställningar, jag försökte hitta ngt intressant i bilden. Jag experimenterade och testade olika saker som ibland blev bra och ibland inte ! ;) :)

Innan lovet tar slut tänker jag göra så igen. Jag tänkte ta en dag i Ricos hage (helst när dem inte står och trycker vid grinden - alltså inte lunch eller eftermiddag eller sen kväll ^^) och fota som förr :P 

Några gamla bilder, som jag säkert visat hundra tusen gånger ^^ :  


Vissa blev lyckade, vissa inte :) Vilka som är vilka får ni lista ut själva ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0