Bilder från en gammal pay & jump

När jag var på pay & jump på Södertörn i slutet på Januari så var det en fotograf där från Equipe Online och då hade jag tänkt beställa en eller två bilder därifrån, som blev ganska fina :) Hindrena är 70 cm - inte alls högt men det var under hans "värsta" stanna-period. Det blev aldrig av med bildbeställningen så det glömdes bort. Men ni kan ju titta själva på länken nedan, det är ju gratis att titta ;)
 
Men däremot har jag en film från pay & jumpen. Jag startade två gånger 70cm. Första rundan gick OK för jag hade inte så höga krav, men andra rundan kändes jättebra i jämförelse ! ;)
 
Första rundan:
 
Andra rundan:
 
HÄR kan ni titta på bilderna !
 
(Säg gärna till om filmerna inte fungerar, jag kan inte se annat än en svart ruta men det är något fel på min dator)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0