Bilder: På Fältet

 
Här kommer några bilder från dagens ridpass på fältet. Rico var inte sitt bästa jag, och för att inte skylla allt på hästen kan jag säga att inte heller jag var mitt bästa jag ;) Jag menar, om man jämför med våra fina headerbilder haha :P
 
Närmare förklaring ang. själva ridpasset kommer i sitt eget inlägg senare (:
 
Framtravning:
 
Andra galoppfattningen (han blev lite upprörd över bromsarna)
 
Och sen rymmer Önska från huset (fältet ligger framför vårat hus) och kommer i full galopp och hoppar över det jättebreda diket ... för att hälsa på oss ... Pappa var snabb fotograf haha :D
 
 
Lite mer trav
 
Uppförsbacke (herre jesus min sits haha)
 
 
Mot slutet, när jag gav upp mina förhoppningar om passet och bara ville få honom att vila på steget och söka sig nedåt som avslut
 
Är i starkt behov av några träningar/lektioner igen, börjar gå lite utför i dressyren känner jag ...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0