Bloggtips #2

Här kommer dagens bloggtips !
 
Bloggen har en enkel men fin header, fräsch och stilren kodning och design. Bloggen gjorde ett supergott första intryck på mig, jag läste inlägg efter inlägg efter inlägg och alla var de läsvärda och intressanta.
 
Fram till alldeles nyligen har jag trott att det bara var en tjej som drev bloggen, som hade två ponnyer, med det visade sig vara två stycken tjejer med varsin ponny :)
 
De som driver bloggen skriver väldigt bra och det är verkligen ingen "cha cha bloggen" - blogg ;) Stort plus för det !
 
Man ser att de lagt ner tid på bloggen och driver den seriöst, denna blogg kommer finnas som app/genväg på min mobil, det kan jag lova !
 
 
-----> TILL BLOGGEN !  <-----
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: självklart kan vi göra det! :D ska vi skicka bilderna via mejl eller hur gör vi?

åhh, tack så otroligt glad jag blev, av det du skrev! heheh, ja man kan tro att det bara är en som driver våran blogg just nu! :)

Svar: mejla [email protected] ! :)
Madde Andersson

2012-07-17 @ 13:57:09
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0