Delade pannband

Jag tycker att dessa tvådelade blingpannband är ursnygga ! Tänk om dessa skulle funnits i fler färger :D Typ grönt, blått, kanske rött osv :)
 
Dock vet jag inte vad jag ska tycka om dem tredelade pannbanden. Jag har bara sett produktbilder på dem, och jag kan tänka mig att de kan bli "lite för mycket" om ni förstår hur jag menar :) Dock borde jag inte säga något illa om dem förrän jag sett dem "in action" :P :)
 
Rico passar ju så himla bra i blingbling så det tvådelade pannbandet skulle verkligen sitta fint på honom !
 
 
HÄR finns pannbanden.
 
EDIT: I svart läder finns det i fler fina färger, hoppas det kommer det i brunt också :D

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gillar också dom tvådelade bättre än tre. Tycker, precis som du säger, att det blir lite för mycket med tre!

2012-07-17 @ 17:22:40
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0