Designfix (standard)

Håller på och grejar lite med detaljer i designen, om något ser knas ut så behöver ni inte oroa er, det håller på att fixas !
 
Idag ska mamma rida Rico, jag ska cykla med så de kan trava och kanske galoppera lite också, är ju svårt om man ska gå med. Blir nog en tur till andra sidan tågspåret där de fina galoppsträckorna finns. Hoppas på lite vind och blåst så inte Rico blir uppäten helt av alla bromsar.
 
Ikväll ska det vara ett möte på nya stallet (Enliden-Lövsta) OM nya stallet, där man får komma och ställa frågor för det är mycket som är oklart. Dock är vi ju i Örebro nu så vi kan inte åka dit, men vi kommer få info på mejl och det ska bli intressant att se :D Om priset sänks och hagarna blir tillräckligt stora finns det faktiskt en möjlighet att stå kvar där, det är ju en väldigt fin anläggning (:
 
Nog småpratat, ska fortsätta pilla med designen och så kommer vidare uppdatering senare idag ! Lite mer välskrivet, och bilder såklart ! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

SV:Hej, tack så mycket för kommentaren! :3 jag kan absolut kika på dina bilder, jag brukar testa mig fram med massor av olika metoder när jag ritar, ochd et som passar mig kanske inte passar dig haha c: och jo jag ritar väl en del annat också, men hästar är roligast, och är också det jag tycker är enklast! människor kan jag inte rita alls till exempel :3

Svar: Okej varsågod och tack hihi :D Jag brukar också testa mig fram, hästar och människor ritar jag mest (:
Madde Andersson

2012-07-11 @ 11:09:22
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0