Första intryck

När man går in på en blogg för allra första gången, så brukar man kanske inte alltid läsa alla de senaste inläggen, kanske tittar man bara på det allra översta inlägget och det allra översta inlägget kan avgöra om man kommer klicka sig tillbaka på bloggen senare, eller inte.
 
Jag tycker personligen att en bloggs första intryck är otroligt viktigt (lite ironiskt egentligen, med tanke på att min blogg är under ombyggnad och ser lite knasig ut för tillfället). Det första jag tittar på är designen, sedan brukar jag läsa de översta inläggen och bläddra mig vidare neråt om jag hittar något som är intressant.
 
Hur brukar du göra/tänka när du går in på en blogg för allra första gången ? Kanske är det första gången DU är inne på DENNA bloggen ?
 
Eftersom designen är knas så hoppas jag ni tittar på innehållet istället, i kategorin Mina tankar och åsikter finns välskrivna inlägg om ni är sugna på sådant ;) Annars vore det jätteroligt om ni kunde gå in på Målning/Illustration och kika där - länk dit finns både i högra sidomenyn och även snabbmenyn ovanför headern :D
 
 
 
 
Känner ni förresten igen min lilla ponny på bilden ovan ??? :D ↑
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ååååh gud så fin! :D

Svar: Tack så mycket ! :D
Madde Andersson

2012-07-09 @ 23:04:55
URL: http://dressyrvingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0