Förstår inte helt

 
Förstår mig inte helt på min otur ibland ... Igår kväll stod det på SMHI att det skulle vara mulet nästan hela dagen, bortsett från några ynka timmar halvklart dvs lite sol. De timmarna tänkte jag att dem kan man ju undvika. Och passa på att rida på fältet och fota lite när det ska vara mulet och skönt ;)

På sekunden jag kom till stallet började solen skina, det blev stekhett och massa broms, vilket inte är de bästa förutsättningarna att rida på fältet. Var exakt samma förra gången. Denna byn är ett riktigt bromshål, det går inte att rida på ett öppet fält i strålande sol utan att...
1. ...bli helt genomsvettig,
2. ...bli uppäten av bromsar
och
3. ...det ska gå käpprätt åt SKOGEN.
 
Men bilder blev det, hoppas det blev någon hyfsad bra. Film var bara att glömma för jag vill inte ens se när jag och Rico inte kan samarbeta för fem öre, jag fruktar att det såg ännu sämre ut än det kändes :$
 
Äeee men nu ska jag inte gräva ner mig i detta, ska tänka igenom vad som gick fel (förutom det uppenbara haha) och åtgärda det till nästa gång (:
 
 
En bild, pappa är i alla fall duktig på att fota (:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0