Full storm

Det blåser storm ute, kallt är det också. Skönt att alla insekter då håller sig borta från ponnyn pga vädret, men det vore ju tråkigt om ponnyn blåste bort ^^
 
Har tänkt att göra något skojigt i ridhuset idag (som igår) utöver ridningen men jag är rädd att om jag försöker öppna ridhusdörren så kommer den blåsa av. Det var nära ögat igår när jag bara skulle öppna så man kunde gå in med sig själv och hästen, skyndade mig att springa in med Rico och sen hade jag helt öppet för det var för kvavt för att ha helt stängt.
 
Sen skulle jag ju vilja hinna måla lite någon dag också, känner att jag ägnar alltför mycket tid åt datorn utan att göra något vettigt (blogga är ganska vettigt dock).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0