Hej idag är det fredag ...

 
Nu har Rico fått framskorna påslagna :D Vi har ännu inte hittat den andra tappade skon i hagen, jag gissar att han slängt av den i farten och att den då hamnat utanför staketet där vi inte tittat ännu.
 
Jag tänkte åka iväg till stallet om ungefär en timme och ut och rida om två timmar, typ. Jag har streckläst en bok igenom hela denna dagen, om man räknar bort den timmen jag var ute med vovvarna på eftermiddagen. Med andra ord har jag inte gjort så mycket vettigt.
 
Nu när tiden i Fänninge börjar dra ihop sig så tänkte jag planera de sista två (?) veckorna här, så vi inte missar något av det vi tänkt göra. För min att-göra-i-sommar-lista är lång. Tvivlar på att jag kommer hinna med särskilt mycket av det haha.
 
Valde en helt random bild och såg nu att kvalitén var sämst, haha. Får väl duga sålänge ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0