Hejhej

Det blir mycket uppdatering på kvällarna nuförtiden, på dagarna brukar det vara fullt upp med annat. Fast, idag gjorde jag inte så mycket vettigt ... Ägnade ett par timmar åt att äta glass och kolla på solsidan säsong 2 :) Kul liv. ;)
 
Också vill jag tillägga att det har varit lite dåligt med nya bilder de senaste dagarna, speciellt ridbilder ! Men på Tisdag hade jag tänkt prova att rida på fältet igen, och OM DET GÅR BRA så blir det bilder :D
 
Meningen var att filmen från dressyrlektionen (i fredags) skulle ersatt bilder från passet, som omväxling. Men det har varit ett sådant krångel att ladda upp dessa filmer ! Det har tagit timmar för dem att bli 50% klart och sedan bara lägger den av och laddar inte upp hela. Imorgon ska jag försöka med mammas dator, se om det går bättre. Annars vet jag inte vad jag gör faktiskt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0