Man kan säga att jag ...

Man kan säga att jag inte ligger högst upp på blogg.se's mest aktiva lista. Normalt sett tycker jag att jag uppdaterar rätt lagom mycket, men dessa senaste dagarna har jag haft besök av kära Alice (http://storlekponny.blogg.se/) och vi har kollat massa film och gjort annat som tagit all tid. Gjorde inga tidsinställda för jag trodde att jag skulle hinna skriva något ändå men så blev det inte, sådant som händer :) Men nu blir allt som vanligt igen ett tag, det är tre hela veckor kvar i Fänninge innan vi ska hem så nu ska jag göra det bästa av dessa tre veckor.

Har lite nyfotade bilder men dem kommer senare idag och kanske några imorgon också. Har varit fullt upp, mixat med regn som också gjort att vi inte kunnat göra något utomhus. Har ridit två pass sedan vi kom hit, mer info om dem senare ! :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Hahaha, förstår inte hur du trodde att jag skulle låta dig blogga?! ;D

2012-07-04 @ 22:52:10
URL: http://storlekponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0