Morgonpigga läsare

Ni verkar morgonpigga idag, till skillnad från mig haha. Jag vaknade för en halvtimme sedan kanske, och jag är ändå den som inte brukar sova bort halva dagen. Jag skyller det på skolan, att jag fortfarande är trött efter de bara 6-7 timmars sömn jag fick hela terminen. Men jag kanske i själva verket har förändrats ? ;)
 
Just nu känns bloggen ganska högt upp på både roligt-listan och prio-listan ;) Fick massor med kommentarer igår och nu ska jag svara på dem jag inte hunnit svara på, samt kika in på allas bloggar ! :D

Är också löjligt sugen på att smörja ... förstår inte hur en enkel sadeltvål från Hööks kan väcka så mycket iver i mig haha ! ;) Hade ju ingen helt vanlig sadeltvål förut, och då är det ju ganska svårt att smörja ? :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Ja visst är dom sjukt snygga? :D Vet inte, dom såldes inte i brunt på Charlies iallafall :/

2012-07-08 @ 12:37:22
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se
Postat av: Cicci

Vet inte vad det var för fel på mig idag men jag vaknade 13.30 idag... Och jag brukar gå upp vid 9-10! ;)

Svar: haha så konstigt, brukar inte heller sova längre än 9-10 typ (:
Madde Andersson

2012-07-08 @ 14:10:47
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0