Preliminär Veckoplanering

Nästa vecka ska vi rida två privatlektioner. En dressyr och en hopp !  
 
Men denna veckan blir lite random, inga lektioner inbokade men kommer nog rida ut mycket och även rida något pass på volten med bommar. Blir nog en lång skrittrunda i veckan för att kolla in hur de gamla ridvägarna ser ut, om ängarna går att rida på och var de nu har grävt hål i marken på gatorna osv osv ;) Mycket bygg i området hehe.
 
Måndag: Mamma rider (Uteritt/Volten)
Tisdag: Jag rider (Troligtvis uteritt)
Onsdag: Mamma rider
Torsdag: Jag rider (Volten med bommar?)
Fredag: Mamma rider
Lördag: Jag rider
Söndag: Mamma rider/Jag rider  
 
Och på Måndag fyller jag år :D Wiiieee !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fanny & filippa - Hästblogg

Hej! Allt bra?Jättefin blogg!Älskar designen<3 Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig ;)

Svar: Hejhej ! Allt är bra, tack så mycket kul att höra :) Det ska jag gör, räkna med kommentarer också ;)
Madde Andersson

2012-07-30 @ 10:05:59
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: Lina Jonsson

Sv: ja vi har fått ditt mejl, men tyvärr har jag varit borta så inte kunnat lägga in den men ska fixa det nu och det blev bra med våran bildlänk där! :D föörlåt för sent svar! :)

2012-07-30 @ 11:27:29
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0