Projekt x2

1. Detta är något jag skulle vilja testa, bara för att se om det går:
 
(har ändrat färg i photoshop, såvitt jag vet så finns det inga limegröna pullarpaddar att köpa)
 
Jag har planerat detta länge, att jag ska prova att färga en köpt pullarpadd (alternativt fixa till en egen och sedan färga, men det är nog svårare), för om det FUNKAR så kan jag tänka mig att det kommer bli väldigt snyggt :D I varje fall på Rico ;)
 
(ps har copyright på denna idén ... ;) haha ! :P)
 
2. Sedan vill jag också pröva att blinga lite, nu när jag insett att Rico passar väldigt fint i blingbling ;) Tänkte nog prova att blingblinga en pullarnosgrimma, kan bli snyggt om man gör det ordentligt ! Men frågan är hur pass bra det kan bli om JAG gör det, haha. Har inte en blekaste aning om hur jag ska göra ! Kan bli spännande ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: okej, hoppas du får en bra helg i alla fall!

Allid kul att prova/pyssla med lite nya saker ;)

2012-07-19 @ 22:52:31
Postat av: Lina Jonsson

kommentaren innan var från mig!

2012-07-19 @ 22:52:58
URL: http://ryttareochhast.blogg.se
Postat av: Alexandra

Cool idé, att inte jag tänkte på de;)
Fin blogg du har, riktigt häftig design haru också:D

2012-07-19 @ 23:02:37
URL: http://memyselfandjusti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0