Rico - 3/7

Jag red ett litet pass på fältet mittemot vår stuga, dock blev jag illa tvungen att rida mitt på dagen då vi skulle iväg på eftermiddagen, det var gassande sol och inte alls behagligt väder att rida i. Som grädde på moset var det hemskt mycket broms, jag fick problem med att andas (jag har något problem med min näsa vilket gör att jag inte kan andas så bra ibland, blir ständigt täppt och att andas genom munnen funkar inte bra heller och när jag inte kan andas får jag panik och typ börjar hyperventilera ...) och Rico och jag kunde inte samarbeta helt enkelt. Vi hade inte de bästa förutsättningarna men han fick i alla fall motioneras i någorlunda form i skritt, trav och galopp.
 
Alice fotade och Mamma filmade, men av någon underlig anledning går det sällan bra när någon ska filma eller fota ...
 
Här är tre bilder från passet ...
 
 
Han fick ha en diskret brun huva pga de elaka bromsarna ! Men visst passar han rätt bra i schabraket ? :D Vill ha ett likadant i lila också, kan tänka mig att det skulle bli fräckt på Rico :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

guud vad fin han är!! :)

2012-07-07 @ 16:34:25
URL: http://andersson-.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0