Rubrik

Jag är en sån person som gör för mycket på en gång och jag avslutar aldrig det jag påbörjat. Vet inte hur många halvfärdiga målningar som finns på min dator, och fler blir det för nu har jag börjat måla en ponny istället för att göra klart den jag gjorde speed painting film på :o
 
Men jag börjar i alla fall komma underfund med hur dessa recording-program och moviemaker etc fungerar, har filmat 40 minuter hittills av när jag målat en ponny.
 
Jag minns när jag var liten (mindre) och alltid kollade avundsjukt på alla dessa speed painting filmer på youtube, jag tyckte att de som målade där var alla helt fantastiska och jag ville bli lika duktig som dem. Nu är jag påväg dit i alla fall, tar dock ganska lång tid för mig att komma in i det igen, var sjukt länge sedan jag målade digitalt senast !
 
Här är en sjukt duktig person, visar denna tills jag är klar med mina egna speed painting filmer :D :D :D
Förstår inte vad det är för awesome pensel hon använder :O
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja & Sofie

Hittar inte inlägget där vi kommenterade om headern men...
Skulle du vilja hjälpa oss? :)

Svar: mejla [email protected] (:
Madde Andersson

2012-07-12 @ 18:23:34
URL: http://ponniilove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0