Saker ni inte visste om mig

När jag var liten fick jag alltid en massa presentkort på Hööks (födelsedagar,julklapp osv), fastän jag på den tiden inte hade mycket som jag behövde köpa. Nu när jag har Rico behöver jag köpa mycket mer saker till både honom och mig och jag har inte fått presentkort på någon ridsportsbutik på väldigt länge.

 

Jag har i hela mitt liv velat ha långt hår, men har aldrig lyckats spara så mycket utan att det blir slitet och då klipper bara frisören av halva håret igen ... Så mitt hår blir nog förevigt kort ^^

 

Jag har inte badat sedan våren 2011 ... :$ Inte ens i badkar ;)

 

Jag har aldrig tyckt om att sjunga, gör det väldigt sällan och oftast inte frivilligt !

 

Jag brukar använda väldigt konstiga uttryck till vardags, särskilt när jag är med kompisar haha. "Gudars skymning" är ett ganska bra exempel på det, haha :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Sååå tänkte promota min blogg lite hahaha ! Men också undra om du bara skulle kunna göra en lätt design till mig? Typ ta bilden på när jag rider Flayan i presentions inlägget och skriva Russian Firefly på och lägga in på min blogg... Jag fattar inte DETTA JÄKLA SYSTEM! hahah ;)

Svar: Jadå hahah klart jag kan :D Men har du kvar Marks ? :O
Madde Andersson

2012-07-22 @ 20:45:26
URL: http://talse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0