Spara spara

 
 Nu på sista tiden har jag varit sparsam och inte handlat upp mina barnbidrag på en gång, så nu är jag inte såååå fattig ändå ! Det är mycket saker jag måste köpa (för en del av mina sparade pengar), både till Rico och mig :)
 
- Svarta helskodda ridbyxor från Hööks (CRW Calabria).
- Tvådelat blingpannband, troligtvis i antingen guld / silver / regnbågsfärgad.
- Ridhandskar.
- Vita benlindor.
- Benpaddar (under lindorna).
- Brunt pullarträns, alternativt bara en brun pullarnosgrimma.
- Jodpurs + Chaps. Gärna i brunt men det är svårt att hitta så blir nog svarta ändå tyvärr.
- Lite nya kläder till höstterminen i skolan ;).
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Kom förbi stenbergs läder, hästaffär! Extrarjobbar där nuu :D

2012-07-19 @ 23:51:44
Postat av: Cicci

Showmaster Lindor (finns på hööks) är shit bra ! Har ett par vita showmaster och jag älskar dom! Dessutom måste man inte ha passar under dom för det är bomull (typ) underst och sen elastiskt så man kan liksom ha "bara" lindorna :)

2012-07-20 @ 10:20:38
URL: http://coccicarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0