Uppsittning

Hittade några filmer från gamla uppsittningsträningar förra året. Här är några printscreens från det. Jag tycker man ser hur spänd han var och rädd. Det var sådär högt upp vi kunde ställa oss vid denna tiden förra året. Sedan löste det sig ju förstås. Vi tränade två gånger om dagen hela sommaren, med att bara tynga, ställa sig, luta sig över osv osv.                                                                                                                                                                                                    
 
 
 
Och här är prinstcreens från när pappa filmade uppsittningen i förrgår. Lugn och avslappnad rätt igenom.
 
 
 
Tycker han har utvecklats något otroligt under detta året, även om jag förra sommaren bestämt mig för att behålla hoppet hela tiden så måste jag erkänna att jag inte trodde att han skulle bli helt bra med uppsittningen. Visst har vi bakslag ibland, och vi måste hela tiden fortsätta träna. Men han har lärt sig att behärska sig på ett sätt som jag inte trodde var möjligt. Blir han skrämd så står han som fastklistrad, istället för att dra iväg. Så himla stolt !
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg :)

Svar: Tack :)
Madde Andersson

2012-07-28 @ 23:40:15
URL: http://alexandraas.webblogg.se
Postat av: Eva

Hej Madde! Kollar in på din blogg med mycket ojämna mellanrum, och detta inlägg var jättekul att läsa/se :)

2012-07-30 @ 23:31:03
URL: http://cowboydreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0