De bästa


Jag tror på riktigt att jag har bland de bästa bloggläsarna som finns. Många av er är väldigt aktiva och kommenterar dagligen, och då har ni förhoppningsvis märkt att jag också ger någonting tillbaka för alla dessa kommentarer. Jag kanske har kommenterat tillbaka lite på er blogg, eller uppdaterat lite extra för att jag har blivit inspirerad och motiverad.

Dessutom verkar jag inte ha NÅGON ENDASTE hatläsare som kommenterar elaka saker, vilket gör bloggandet ännu roligare. Att slippas tryckas ned, vem blir inte glad för det ? ;)

Dessutom tycker JAG att ni är väldigt trevliga och ni höjer mitt självförtroende. För ER vågar jag visa bilder tagna vid fel ögonblivk, jag VET att jag inte kommer bli påhoppad och säger ni något vet jag att ni inte menar något illa med det.

Ni är speciella och ni gör minst lika mycket jobb med denna bloggen, som jag själv.

Tack för att ni finns, och tack för att ni läser och kommenterar så bra !


Kommentarer
Postat av: Alice

Och DU ska ha cred för att du är den enda som kommenterar min blogg och för att du gör det mycket! ^^<3

2012-06-04 @ 21:18:57
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0