En sak som skrämmer mig varje dag



Denna unga damen skrämmer vettet ur mig DAGLIGEN. Om jag bara snabbt tittar mot fönstret ser det ut som att någon står och tittar ut på mig. Vet inte varför den där ligger i fönstret, antar att det är någon kartong som ska skydda maten mot solen eller något ? ;O :)

En annan sak som alltid lurar mig, när jag är på hööks tror jag alltid att skyltdockorna är riktiga människor. Ni som åker till kungens kurva och handlar kanske vet vart de brukar stå utställda ? De står så att de liksom tittar på en när man provar handskar, träns eller något annat. Brukar alltid undra VARFÖR personen glor på mig när jag handlar, tills jag tittar mer noggrant och ser att det är en docka xD


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, när jag är inne i våran hööks affär blir jag alltid jätte rädd för dockorna. Tror ALLTID att det är riktiga människor! och ibland står dem bakom ett hörn, så när man går förbi blir man jätte rädd! haha :)

2012-06-10 @ 14:18:25
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0