Hoppbilder

Ska strax ta bussen till Älvsjö och hämta min plånbok (upphittad), slänger in tre bilder från hopptävlingen i söndags, för ni gillar väl bilder ? ;)

Tack igen Elin !

Dessa tre bilder är på de två sista hindrena på banan.

Här vart det stopp på näst sista hindret, pga att vi kom fel och jag red väl inte fullt så övertygande som tidigare på banan.


Här hoppade han den på andra försöket :)


Och här är sista hindret, som vi kom tokfel på men Rico tog för sig och hoppade ändå, istället för att stanna. Det var då jag nästan åkte av, men jag klamrade mig fast runt halsen på honom och pratade lugnt med honom och sen efter ett tag saktade min stjärna ned farten och stannade på mitten - så otroligt stolt över honom, att han har utvecklats så mycket sedan vi fick honom. Då hade han pyst iväg vettskrämd och inte stannat förrän jag slagit i backen.

Hindret hade lika gärna kunnat vara 120-130, för nu har han inte ens vikt in benen så som han brukar ... Herrejesus vad högt han hoppade över !




Kommentarer
Postat av: Johanna

oj, vilket hopp, haha! Tur att du inte flög av i alla fall :)

2012-06-19 @ 15:08:10
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0