I will tell your story if you die, I will tell your story and keep you alive ...


Idag var det FREDAG i skolan (eller hehe ehm, det är fredag hemma också ... ??? xD :$). Dagen gick mest ut på att städa ur skräp och papper ur pärmarna och lämna in läroböcker. Vi hade också uppsjungning på musiken, vi skulle sjunga en del av en låt. Jag sjöng Lalehs Dome die young, därav rubriken, och det gick helt ok. Trodde jag skulle låta hemskt och att fröken skulle skälla på mig men det gjorde hon inte, hon sa att jag kunde sjunga . *pustar ut* !

Sen hade vi också löneförhandling på So:n där jag var en facklig representant (fråga mig inte vad det är för jag vet inte helt själv :O). Det gick käpprätt åt skogen i alla fall. Jag sa inget vettigt, failade grovt och sa fel en gång och bestämde mig sedan för att inte säga särskilt mycket alls, vilket troligtvis kommer gnaga på mina betyg. Men bara jag får behålla VG:n i SO så är jag nöjd :)

Annars en lugn dag, regnade som attan och blåste, allmänt pissväder ----> Tummen-ner.

Mamma rider Rico idag, jag kommer nog rida imorgon och på Söndag blir det lektion/träning för Therese. Blir förhoppningsvis lite smådressyraktigt på ängarna mittemot stallet då jag hittat en del stigar som var fina att trava/galoppera på :) Men gräset i sig är nog för halt nu när det regnat, därav att jag inte tänkte begära mig bort till hoppängen igen.



Hmm, ska nog inte använda det gröna schabraket så hemskt mycket mer på ett tag. Bomullen, eller vad den nu är stoppad med, blir bara platt och förstörd av svetten som blir på schabraket under hårda pass (som tex dressyren för Kicki). Vill INTE ha ett platt scapaschabrak så jag får använda den lite mer sparsamt :P Settet var rätt dyrt trots att det var begagnat !




Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen :)

2012-06-01 @ 18:02:29
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv; Tack ;D

Haflinger :)

2012-06-01 @ 18:05:56
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0