Idag är det måndag ...

Fick mig idag en rejäl sovmorgon, men när jag väl vaknade trodde jag att jag skulle till skolan för att det var måndag. Har fortfarande inte släppt det där med att lämna klassen, undrar om jag någonsin kommer göra det.

Idag ska jag, förutom det jag sa igår att jag skulle göra, svara på era kommentarer. Nu när jag har tid med det. Och jag ska ta med kameran till stallet och fota Rico lite, så ni får lite andra nya bilder tills de från tävlingarna kommer :) Vet fortfarande inte vem/vilka som fotade ... hmm ... Får fråga runt lite :)

Hur ser er dag ut ? Något speciellt inplanerat ? :)



Fin bild på oss ... Han började äta på min keps (?) hahahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0