Ridbyxa Helskodd Calabria CRW®
Om bara två dagar får jag mitt barnbidrag/studiebidrag och det är vad jag längtat efter så länge nu. Kläder mm till balen och skolavslutningen blev D Y R T och därför hade jag inte råd att köpa de mest fantastiskt sköna ridbyxorna jag prövat i en butik, nämligen Hööks helskodda "Calabria" ridbyxor <3 !!! Det är sällan ett par ridbyxor sitter bra på mig, oftast är de för långa i benen eller för stora i midjan, men dessa var H E L T perfekta, blev helt paff när jag provade dem ! Men hade inte råd när jag stod där i Hööks butiken och provade, så tänkte att jag väntar till det blir en rea på ridbyxor, vilket det ganska ofta är på Hööks :)

OCH så kommer denna rean, inte alls lång tid efter !!! Som om något ville att jag skulle köpa de där byxorna. Men samtidigt som rean kom, köpte vi dyr klänning, skor osv osv till balen och det kostade skjortan :'( Så hade inte råd då heller.

Då tänkte jag att, då väntar jag liiiiite till så mitt barnbidrag/studiebidrag kommer den tjugonde, så har jag fem dagar på mig att köpa ridbyxorna innan rean är slut (:D).

Tror ni inte att de (självklart) är S L U T S Å L D A !? Blev så himla besviken.



Ville     S   Å   H   Ä   R     gärna ha dessa i svart ! Är trött på dessa kardborrar som sticks i benslutet och trött på ridbyxor som är för stora i midjan så de nästintill trillar av, eller bara allmänt står rakt ut (ser så konstigt ut ...).

Så trött ...

Får hålla tummarna att de tar in fler ... eller kanske får in något nytt, liknande ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0