Ska börja packa idag

Tiden har gått så sjukt fort så jag kunde knappt tro mina ögon när jag kollade almanackan och såg att vi ska ÅKA TILL FÄNNINGE imorgon !!! Tanken är att vi ska åka imorgon förmiddag typ, så fort vi är klara, och resan dit tar väl två-tre timmar. Då ska Rico packas ut ur transporten och ganska direkt ut i hagen medan vi packar upp hemma och så. Och sen ska jag rida en sväng på kvällen, så får han stå/vila från ridning dagen efter för vi får gäster och så.
 
Vi ska vara där till måndag, sedan åker vi hem igen några dagar och tillbaka till Fänninge på Lördagen ! Och sedan där i 4 veckor, kommer bli AWESOME :D
 
Här är en bild från Fänninge för ... två ? tre ? år sedan. Då hade vi mammas medryttarhäst där och det blev massa barbackaritter ! Hoppas vi kommer få till någon på Rico också, inget krav dock ;)
 
Sådana här bilder hoppas jag vi kan få (fast ännu finare hehe) i slutet av sommaren när de skördat så har vi en jättefin äng mittemot vårat hus som man kan dressyra lite på :P Vi tog bara några kravlösa galopper på bilden
 
Fast detta år ska vi ju ha med oss Rico ;) Finaste pållen <3
 
 
 
Ska bli sjukt roligt att blogga därifrån, är så fint där ! Och detta året ska vi rida lite mer också ;)

Kommentarer
Postat av: Jojjo Carlsson

Sv: nä, jag ska bli vanlig och rida massor av olika... red cappuchino igår -.-

Den där hoppbilden är så fin på er!

2012-06-20 @ 15:57:42
URL: http://jojjocarlsson.blogg.se/
Postat av: kristin

har du stuga i fenninge? eller hur komemr det sig att ni far dit ? :)

Svar: Ja vi har stuga där sedan flera år tillbaka, bor du i närheten ? :) förresten, stavas det med Ä eller E eller stavar folk lite hursomhelst ? ;P
Madde Andersson

2012-06-20 @ 22:21:20
URL: http://hawksdynamite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0