Skolavslutning

Idag är det skolavslutning. Det ska kännas skönt att få sommarlov och få mer tid till annat, men det känns förjävligt att behöva lämna klassen. Vi är en väldigt sammanhållen klass, inte några grupperingar med coola och töntar eller så som det var på mellanstadiet. Alla kan prata med alla och jag kommer ha FÖR höga krav på min framtida nya klass. Alldeles för höga krav.

Jag kommer förhoppningsvis inte vara den enda som inte har en vit eller typ röd klänning, det vore inte så kul. Fanns INGA vita klänningar kvar i MIN storlek när jag handlade så fick bli en i en konstig färg -.- Nåväl. Hade inte råd med skor heller så får typ ta converse hehe ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0