Tiden går fort när man har roligt

Var i stallet från 10-19 idag, snacka om att jag var trött när jag kom hem. Fick äta direkt och sen iväg igen och kvällsfodra. Och nu måste jag strax sova för jag ska upp lika tidigt imorgon som idag :) Kanske lite senare hehe ...

Nåväl, bilder har laddats upp i alla fall. Ska få upp failbilder från hoppningen också, och förhoppningsvis kommer det mer från de som inte fotade med min kamera. Sen kanske det blir bilder imorgon också, ska bli ett dressyrpass på förmiddagen och ett markarbetespass på eftermiddagen.

Rico fick komma in alldeles innan kvällsfodring idag (21) vilket var alldeles awesome, var så fint väder så skönt att de fick vara ute. Dessutom fick han och Magi följa med Zebb och beta på ängen, så han fick betas lite extra idag vilket bara är bra.

Tiden går fort när man har roligt, snart ska vi till FÄNNINGE (över midsommar) sedan tillbaka till Enliden en vecka, och så till FÄNNINGE sen i fyra veckor till :) Tiden kommer gå FÖR fort känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0