Tips till er läsare

Alla man- och svansborstar som jag köpt i hästbutiker har inom kort gått sönder, tillslut fick jag nog och tog min egen hårborste hemifrån. Den började jag använda för mer än ett år sedan och bara två piggar har böjt sig, ingen är av. På "riktiga" hårborstar limmas inte saker fast på samma sätt som många svansborstar. Det gör att de har svårare för att gå sönder också :D
 
Så mitt tips till er, nästa gång ni är på glitter eller någon liknande affär - köp en extra hårborste och ta med till stallet ! De reder ut riktigt bra också (beror dock, förstås, på vilken slags borste man tar).
 
Typ en sån här har jag och den funkar super !
Bildkälla (hittad via google)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0