Tisdag

Efter niornas lunch åkte jag till centrum och köpte avslutningsklänning (bättre sent än aldrig). Fanns bara i stora storlekar förutom på en klänning som hade en konstig färg :( Men jag köpte den ändå, trots färgen. Bättre än inget.

När jag kom hem hade jag ungefär en kvart på mig att byta om och äta och bli allmänt klar, sen åkte vi vidare tll stallet, betade Rico, borstade och torkade av Rico (han hade stått utan täcke i ovädret och dessutom rullat sig efterråt ...) och sadlade, tränsade, på med skydd osv osv. Sen blev den en kort påsträning innan vi satt upp och red.

Det var ett sådant PISSväder i centrum när jag var där och handlade, det var nästan skrattretande hur det öste ner. Det bildades typ en decimeter djupa sjöar på gatorna och där stod jag och väntade på bussen i skjorts och tygskor hehe. 

Men pissvädret hann lägga sig och volten såg rätt fin ut ändå när vi skulle hoppa, lite kladdigt på ena sidan med en liten vattenpöl på fyrkantsspåret, annars ok :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0