Träningsläger

Från idag och till fyra dagar framåt kommer jag och Rico vara med på Thereses läger. Vi kommer rida två pass om dagen i tre dagar, med allround inriktning dvs både dressyr hoppning och markarbete. Sen kommer vi ha en liten mindre tävling på söndagen (den fjärde dagen).

Och på måndag kommer Rico få rida ut, tror han kommer uppskatta det efter flertalet voltenpass i rad. Kanske blir någon uteritt på lägret, är inte säker.

Så jag har fått sommarlov från skolan nu, men jag är inte ledig ännu och kan ta långa sköna sovmorgonar ;)

Jag var med på detta lägret förra året också, här är en film från hopptävlingen vi hade i slutet av "veckan".



Och då hoppade jag HÖGA hinder jämfört med nu ;) Rico var inte alls rädd för ryttaren och allt detta var innan uppsittningsproblemen började visa sig också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0