020312


Har varit ute och åkt lite idag, började med att klippa mig och ta hål i öronen i Fruängen (en bit från centrum), sen gick jag till centrum och tog tunnelbanan till Liljeholmen och shoppade lite, kände att jag behövde en andra chans för det blev så misslyckat när jag åkte sist ... Fick tag i en kofta, en bikini, en svart topp/linne, en ring och ett halsband, ett basiclinne och ... en subway macka :D Tror det var allt, jag har ett GALET kort minne ibland så det är bäst att jag sparar kvittona som minne haha :)

Åt macka påväg hem och åkte inte till stallet på kvällen som jag först hade tänkt, blev lite för sent och jag ville komma hem.

Mamma red Rico idag ...

För övrigt var det ett helt awesome väder idag, om det bara hade blåst lite varmare hade det varit bingo ! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0