uhuhuhuhu

Har ägnat hela kvällen åt att skriva en textanalys (låttext) som ska in i morgon. Fick inte en sekund över att plugga Samhälle-ekonimi idag (prov på fredag) så lär väl sitta hela imorgon kväll också, med läroboken tryckt upp i ansiket ...

Faktiskt så tycker jag om att skriva (en stor anledning att jag har en blogg) men när man suttit i snart 5 timmar och jobbat med en hjärndödande analys så är jag inte så jättepepp på att skriva ännu mer tyvärr ... Dessutom är jag inte nöjd ännu med den ^^ Får se om jag hinner skriva lite imorgon bitti annars får den faktiskt duga !

Som ni kanske förstod så var jag inte i stallet idag. Blir mycket "stallediga" dagar nuförtiden men eftersom faktiskt mamma och pappa också ska rida lite så är det inte hela världen om jag är hemma och pluggar lite extra ibland :) Jag får inte rida mer för att jag är i stallet mer, tyvärr ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0