Bloggläsare - tankar


Några av er kanske redan sett inlägget innan, där jag sa att jag inte har sysslat med ett enda dugg den här kvällen. Jag överdrev nog en aning där, men jag har i alla fall inte gjort något viktigt om man säger så. Jag har faktiskt ägnat en del av kvällen åt att läsa bloggar, stora som små. Det är något jag gör väldigt mycket i vanliga fall. Det är kul tidsfördriv och vissa bloggar är jag faktiskt lite beroende av ! ;)
   Blev i varje fall lite inspirerad - det är intressant hur det andra skriver kan väcka så mycket tankar hos en själv ... Jag kom till exempel och tänka på det här med bloggläsare, 

VI (ni+jag) går in på X antal bloggar dagligen, vissa kanske fler gånger per dag, och vi liksom "lär känna" bloggaren, på ett sätt. Lite läskigt om man skulle träffa bloggaren live någongång och så visar det sig att personen i fårga är sem en helt annan människa än man trott den vara.

Allt på internet, all text och bild, tolkas ju individuellt. Varje enskild bloggläsare har ju fått en egen uppfattning om saker och ting, alla har en egen åsikt och alla tolkar olika !

Det är intressant, hur man kan tro sig känna någon som man faktiskt aldrig träffat. Hur man kan ha en förebild eller idol som man inte känner.

Måste tyvärr kapa inlägget här, mina tankar kommer spåra ur inom kort och då blir det inte roligt ;) Ska glo på teven i kanske en halvtimme sen är det godnatt-sov-gott för min del !

Om ni inte är trötta på att läsa bloggar, kommer här lite tips från mig ! Bra läsning, och alla bloggar är ju unika på sitt egna lilla vis. Varsogoda och läs där sålänge, men lämna mig inte för alltid haha ! ;)

(inte i någon speciell ordning :P)

Tips 1
Tips 2
Tips 3
Tips 4
Tips 5



Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

sv: Det kommer från gina tricot :D

2012-03-14 @ 22:49:15
URL: http://johannagrant.se
Postat av: Johanna Torudd

sv; Visst kan jag det nästa gång, tror de mesta kommer från H&M från just de kollaget, lite från gina och lite från bikbok! :)

Jadå, jag förstod vad du menade! :D

2012-03-15 @ 09:30:05
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0